»Ministrsko funkcijo prevzemam z zavedanjem, da izzivov v šolskem sistemu ni malo, obenem pa s prepričanostjo, da bomo mnoge od njih tudi uspešno naslovili.«
»Verjamem, da bodo strokovnjaki v šolskih zavodih skupaj z uslužbenci ministrstva skupaj našli takšne rešitve, ki bodo na sistemskem in izvedbenem nivoju prispevale k dvigu kakovosti vzgoje in izobraževanja v Sloveniji.«
»Namreč, vedno pred spremembami smo vsi za spremembe, ko se spremembe začno dogajati, je pa kup težav.«
»Moj odgovor je ne. Mislim, da ves čas tudi strokovna javnost poudarja, da je treba imeti smiselno rabo digitalne tehnologije, tudi mobilnih telefonov.«
»Torej, ni nujno, da je ves čas izoliran, da se uči slovenski jezik. Slovenščino se lahko uči tudi delno ob samem pouku.«
»Na osnovi dosedanjega dela v slovenskem šolskem prostoru sem prepričan, da je slovenski šolski sistem v splošnem dober.«
»Slovenska šola je v splošnem dobra, imamo dobre vrtce in šole, dobre podporne službe na ravni države.«
»Hitre spremembe v družbi, drugačen način življenja, drugačne vrednote pa hkrati prinašajo cel kup izzivov na področju vzgoje in izobraževanja.«
»Ključen pa je učitelj, ki je vsak dan v svojem delovnem času v razredu.«
»To pomeni, da imajo (šole in vrtci, op. a.) vpliv ali stik s tako rekoč polovico slovenskega prebivalstva na dnevni ravni.«
»Zavedam se tudi, da je v družbi individualizma, v kateri smo, v šolskem prostoru v ospredju pogosto pritisk na ocene in uspeh.«
»V javnosti je pogosto slišati, kot da je država oziroma ministrstvo nasprotnik teh javnosti, sam vidim reševanje izzivov in konfliktov, ki nastanejo, v konstruktivnem sodelovanju.«
»Menim, da se učitelj zelo težko odpravi na usposabljanje v programe, ki so zdaj predvideni v obsegu 60 kreditnih točk.«
»Mislim, da bo treba spremeniti že strukturo tega dokumenta in določiti, kaj so pravice in obveznosti učencev oziroma dijakov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju